Snik: Την κόρη μας θα την πούμε Μπόνι, όπως ονομάζεται το νέο μου άλμπουμ, αλλά και σαν το «Μπόνι και Κλάιντ»

22 Ιουνίου 2026, 14:52
Μοιραστείτε το:
Snik: Την κόρη μας θα την πούμε Μπόνι, όπως ονομάζεται το νέο μου άλμπουμ, αλλά και σαν το «Μπόνι και Κλάιντ»
Στη γυναίκα μου άρεσε πολύ, συμπλήρωσε ο τράπερ


Scroll to Top