
Πολλοί ταξιδιώτες μετατοπίζουν τις συνήθειές τους υπέρ μικρότερων και πιο συχνών αποδράσεων (59%), αντί για ένα μεγαλύτερο ετήσιο ταξίδι (41%).
Αυτό αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα χρηστών από τη η σουηδική εταιρεία fintech Klarna, η οποία διαθέτει περισσότερους από 111 εκατ. ενεργούς καταναλωτές-χρήστες και προσφέρει ευέλικτες επιλογές αγοράς τύπου «αγοράστε τώρα, πληρώστε αργότερα».
Οι ερωτηθέντες ανέφεραν ότι ο προϋπολογισμός έχει σημασία, με το 40% των ταξιδιωτών να παραλείπουν ταξίδια εάν τα αρχικά έξοδα φαίνονται πολύ υψηλά.
Το 56% των ερωτηθέντων millennials είπαν ότι είναι πιθανό να χρησιμοποιήσουν τη μέθοδο «αγοράστε τώρα, πληρώστε αργότερα» για τις πτήσεις τους.
Ενώ το άγχος σχετικά με τα έξοδα δεν είναι μεγάλο, αυτή η μελέτη δείχνει ότι οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι μπορούν ακόμα να εξυπηρετήσουν πελάτες που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να κάνουν ακριβές, πολυτελείς αποδράσεις.
The post Πώς μεταβάλλονται οι ταξιδιωτικές προτιμήσεις των καταναλωτών appeared first on Tourism Today.