Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τον αντίκτυπο των σταδίων της ζωής στα ταξίδια, αποκαλύπτει η μελέτη «Travel Through Life» της TripAdvisor, που αποκωδικοποιεί πως η κάθε κατάσταση επηρεάζει τις αποδράσεις και αλλάζει τις ταξιδιωτικές συνήθειες.
Τα δεδομένα δείχνουν τις τάσεις στις κρατήσεις για ταξίδια σε οκτώ διαφορετικές κατηγορίες σταδίων της ζωής:
Αν και οι περισσότεροι είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν για ταξίδια ο τρόπος με τον οποίο χρηματοδοτούν, προγραμματίζουν και κάνουν κράτηση για αποδράσεις ποικίλλει σημαντικά ανάλογα με το στάδιο της ζωής.
Αυτή η ομάδα θέλει να ταξιδέψει για εμπειρίες και αναζωογόνηση τον επόμενο χρόνο. Είναι μανιώδεις ερευνητές, που βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στην ψηφιακή έμπνευση, τις κριτικές και τις κοινές εμπειρίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ωστόσο, το 58% των φοιτητών βασίζεται σε πηγές, όπως οι γονείς, για να καλύψουν τα έξοδα ταξιδίου.
Αυτή η ομάδα είναι πιο δυναμική, με το 50% να δίνει προτεραιότητα στα ταξίδια περισσότερο από ό,τι τα προηγούμενα πέντε χρόνια.
Σχεδόν τα δύο τρίτα σχεδιάζουν να φύγουν στο εξωτερικό μέσα στον επόμενο χρόνο και σχεδόν οι μισοί (48%) αναζητούν μοναδικές εμπειρίες που θα πραγματοποιηθούν μια φορά στη ζωή.
Παρά το γεγονός ότι είναι μια πρόκληση, το 81% των νέων γονέων σχεδιάζει να ταξιδέψει με το παιδί τους, αλλά όπως ήταν αναμενόμενο, ταξιδεύουν λιγότερο από οποιαδήποτε άλλη ομάδα.
Σε αυτό το στάδιο, ο πιο σημαντικός παράγοντας κατά την επιλογή καταλύματος είναι η «φιλική προς την οικογένεια» και το 52% θεωρεί ότι η συσκευασία και η μεταφορά βρεφικών ειδών αποτελούν σημαντικό εμπόδιο.
Το ένα τρίτο αυτών των ταξιδιωτών μοιράζεται μια κοινή πρόκληση: τη διαχείριση όλων των ανταγωνιστικών συμφερόντων στην οικογένειά τους.
Όσον αφορά τις δαπάνες, είτε αυτό οφείλεται στο μεγαλύτερο διαθέσιμο εισόδημα αργότερα στη ζωή είτε στην επιθυμία να έχουν πιο ουσιαστικές εμπειρίες, δεν φοβούνται να ξοδέψουν περισσότερα για ταξίδια.
Για όσους οικοδομούν την καριέρα τους, οι διακοπές ανάπαυσης και ανάκτησης (R&R) είναι ο λόγος για να ταξιδέψουν.
Περισσότεροι από τους μισούς προτιμούν έναν τύπο διακοπών σπα/καταφύγιο και το 65% αποδράσεις στην παραλία.
Το 53% πετά premium οικονομική, επαγγελματική ή πρώτη θέση και είναι πιο πιθανό να μείνει σε καταλύματα μεσαίας κατηγορίας παρά σε οικονομικά καταλύματα.
Αυτή η ομάδα είναι στην ευχάριστη θέση να δαπανήσει σε έναν ή περισσότερους τομείς ταξιδιού (90%).
Το 70% τοποθετεί το φαγητό (συμπεριλαμβανομένων εστιατορίων, μπαρ, παράδοσης και φαγητού σε πακέτο) στις τρεις κορυφαίες κατηγορίες δαπανών διακριτικής ευχέρειας.
Με περισσότερο διακριτικό εισόδημα, το 63% κατατάσσει τα ταξίδια ως έναν από τους τρεις κορυφαίους τομείς δαπανών του.
Το 73% σχεδιάζει να αφιερώσει αυτή τη φορά στην επανασύνδεση με τους συντρόφους/τους συζύγους του.
Καθώς δεν χρειάζεται πλέον να ανησυχούν για τα παιδιά, η εύρεση δραστηριοτήτων προσωπικού ενδιαφέροντος είναι το κλειδί.
Η ομάδα αυτή επιλέγει να πηγαίνει με τους δικούς της ρυθμούς, να απολαμβάνει αξιοθέατα, να επισκέπτεται τη φύση και τα ιστορικά ορόσημα.
Το 45% των συνταξιούχων ήταν πιο πιθανό να αναφέρουν τις ανησυχίες για την υγεία ως εμπόδιο στα ταξίδια, ωστόσο, περισσότεροι από τους μισούς σχεδιάζουν ταξίδια εσωτερικού.
The post Tripadvisor: Ποιος είναι ο αντίκτυπος των σταδίων της ζωής στα ταξίδια appeared first on Tourism Today.